onsdag 27 april 2011

Stackars Bördi...

...igår kväll när vi skulle lägga oss fick hon tokryck så hon blev utslängd från sovrummet. Det var hon hela natten så hon var inte glad i morse när smilo och jag gick upp. 
Efter morgon bestyren gick vi ner på stan för att köpa en present till Linus som fyller 1 år idag. Sen tog vi bussen bort dit för kalas.

Kl 14 hade jag tandläkare. Har tydligen en skåra på baksidan i ena framtanden så ska dit och lägga plast på så det inte blir hål.
När jag kom hem igen tvingade jag Eric att rensa ut sin garderob på kläder som skulle slängas eller skänkas. Han har varit svår att få att göra det men det kändes bra när han fått det klart sa han.

Milo hjälpte till med sopsäckarna :)

Sen åkte vi och slängde en massa saker och så blev det IKEA för lite shopping. Det skulle bara bli en lekdyna till Milo men det blev en ny tv bänk också. 
Så här såg den gamla ut i sovrummet....

...och idag köpte vi denna. Snyggt va :) den kostade 1695 kr så vi tänkte vänta. Men när vi kom till kassorna sa jag att vi skulle titta lite i fyndhörnan och då hittade vi en likadan för bara 995 kr. Skit bra.

Bördi gillar den också

Jag är medlem i barnens bokklubb. Och i början fick jag en tidning där erbjudan och månadens bok fanns, men tydligen skickar dem bra ut via mail nu. Vill man inte ha månadens bok måste man avboka den men eftersom jag inte visste att dem ändrat blev den inte det. Så idag kom ett paket men som tur va så var det bra saker. Fast tycker dem kan meddela när något ändras.


/Kram


1 kommentar:

  1. Gillar den nya möbeln, är det "mitt" rum den står i? ;) ;) Jag kanske kan ta nattpasset med milo nån gång ;) Min lilla sööötniios! :P <3<3

    SvaraRadera