fredag 29 april 2011

Kvalborg

Yes box. Idag klev vi upp tidigt för vi skulle gå på visning på Höganäs förskola. Det är den förskolan vi sökt som första val till lille smilo. Jag, Eric och Milo gick dit med Emma och Leo. Det verkar vara en bra förskola och jag hoppas verkligen att han kommer in på den. Får se.
Sen landade vi lite hemma innan jag och Milo gick ner på stan och mötte Emma och Leo igen. 

Vi åt en Cupidosallad vid ån :)

Efter det gick vi på stan och så blev det shopping till Milo. Men nu måste jag hålla hårt i dem sista pengarna, är ju en hel månad innan man får nästa slantar in på kontot. 

Ylva kom sen på eftermiddagen för jag var iväg och träffade F. 
Sen pratade ju vi på skype :)

Nu på kvällen har jag varit lite slö men fått klart planer inför i morgon. Så om vädret inte blir katastrof blir det forsränning om Milo går upp tidigt, picknick med mamma och pappa under dagen och säkert grillning på kvällen men några man känner.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar