onsdag 13 april 2011

En enda väntan

Idag är en lite dryg dag. Men jag fick alla fall sovmorgon :) Milo vakande kl 6 så han och Eric gick upp och jag sov enda till kl 8.30. Men det var skönt för är lite sjuk och ska jobba nu ikväll. Det är det som är det dryga... att om man jobbar kväll blir det att man bara väntar på att gå och jobba.
Men vi har gjort lite vettigt idag. På förmiddagen var vi på bvc och Milo är en riktig guldklimp nu :) hela 8050 g och 67,7 cm. Nu ska vi inte dit på kontroll förens han blir 6 månader och då är det också rutin kontroll med barnläkare och vaccinspruta. Dock ska vi till bvc nästa vecka igen och träffa en barnläkare för Milo kanske har en förträngning i urinröret. 
Det som är drygt att gå till bvc eller även min husläkare eftersom det är samma vårdcentral är att det stinker fisk. På nedre våningen finns det tydligen något lager. Fattar inte varför man har ett vidrigt fisklager i samma lokal som en vårdcentral. Är man inte sjuk när man kommer dit blir man det. 

När vi kom hem igen åt vi alla tre lite lunch, det är så kul nu när Milo också är med och äter vid bordet. Sen fixade jag middagen vi skulle haft idag så jag får med mig matlåda och Eric slipper laga mat. Är jag inte bara bäst ;)

Nu ska jag bara vänta 45 minuter till sen bär det av på cykel mot jobbet. Som tur är jobbar jag bara till kl 22 idag men ville ändå skriva nu för kommer säkert vara trött och sååå jätte mycket roligt händer det inte på mitt jobb. 
Jo föresten Milo har fått dreads (eller hur det stavas) rastakorvar. Men du vet vad jag menar :) han har två små i bak, hehe. Tog kort men det blev bara suddigt.

/Kram

< ---------------------------     ggggggggggggggggggggggggggggggggggggg       Detta skrev Milo :)han gillar tangentbordet.                          

1 kommentar: