tisdag 5 april 2011

Snart kommer påskharen

Milo blev dissad i morse. Han vaknade kl 6 men jag bara la honom bredvid mig och somna om. Han låg och pratade ett tag men sen somnade även han. Så istället blev det att vi gick upp kl 8. 
Idag var det öppna förskolan som vanligt. Tyvärr kunde inte Emma och Leo följa med men har många från min mammagrupp där så det var okej. 
Efter åkte vi till Balingsta och åt lunch. Stefan var också där för att tvätta sin bil och jag fick honom att tvätta våran också :) så nu är den fin... i typ två dagar kanske. 
Fick påskpynt av mormor i söndags så bestämde att jag skulle ha ett påskris i år. Så ut i skogen bar det ;) mamma, smilo och jag. Märkte att jag ser lite halvläskig ut på kortet. 
 Vi gick även till smedja för att kolla hur den klarat vintern
 Efter fikat myste smilo med Hazel, hehe

När jag och Milo kom hem var Eric på ett foto uppdrag så pyntade mitt ris och försökte ge Milo lite middag. Men det passade honom inte så det blev pyjamas o sängen istället fast klockan bara var fem. Somnade också så Eric väckte mig sen när middagen var klar.

Så här blev riset. Man ser inte glaskulorna och så är det lite tråkig nu innan bladen slår ut. Men tror det blir bra :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar