fredag 22 april 2011

Lååång fredag

Snacka om att man hinner mycket och dagarna känns längre när man går upp tidigt och det är ljust längre på kvällarna. Man ställer verkligen om sig efter årstiderna. Jag skulle aldrig vara så här pigg och göra massa om det var vinter. 
Hela morgonen och förmiddagen lagade jag mat för mamma, pappa och farmor skulle komma på påsklunch. Det var riktigt gott och desserten var gudomlig :) hade gjort passionsfruktscheescake med vit choklad. Ytterligare en sak jag ska göra till dig när du kommer hem. Du har många anledningar att komma tillbaka ;p

Milo sitter själv nu :) Fast bara korta stunder.

Smilo lyssnade ordentligt när farmor Åse berättade saker

 Pappa gubba till sig efter all mat och fika ;)

Vid klockan 16 åkte dem hem så då gick vi ner till ån och solade lite

Är sjukt blek så borde sola där folk inte ser innan jag visar mig ute på stan utan jacka, hehe

Smilo skippade vagnen efter ett tag och slappa med oss på bänken. Sina fina brillor hade han på sig också :)

Och på vägen hem blev det... håll i dig.... Burger King. Japp vi fortsätter med onyttigt men nu efter påsk måste det fan vara nog. Jag måste gå ner i vikt nu för ser ut som jag ska ha ett till barn om några månader.

Nu ska jag krypa ner i sängen för jobbar i morgon.

/Kram

2 kommentarer:

  1. Hahah Milo ser ut som en gangstah! ;)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för en jättegod påsklunch. Det blev en riktigt trevlig eftermiddag. Kram till er alla tre.

    SvaraRadera