lördag 16 april 2011

Påskharen kom tidigt

Nu har vi kommit hem från Knivsta och jag har lagt båda mina pojkar :)
Idag fick jag väldigt mycket gjort på förmiddagen. Rensade ju ut min garderob igår som jag skrev och det känns så skönt nu. Det blev lite som ska slängas, lite att skänka och så ska jag sälja lite på Vaksalatorg. 
Så i morse strök jag alla kläder som behöver det så att när man sen ska ha dem är det bara att ta. Sjukt bra :) Gjorde lite puré och annat också innan vi åkte ut till Balingsta. 
Jag och smilo kom lagom till lunch och efter gick jag och mamma ner till blombutiken i byn. Det var snabbt avklarat men köpte faktiskt en sak. Kan visa imorgon.

Nu börjar det blomma :)

 Milo fick åka veteran vagn men det tyckte han var helt okej
 Pappa bytte till sommardäck och tvättade av bilen och jag dammsög så nu är den ren och fin. Plus att jag tagit ur alla sladdar och skit som inte behövs längre.
Vid 15 tiden åkte jag och Milo in till stan igen och sladdade in på gården för att plocka upp Eric. Vi skulle nämligen ut till Knivsta för lite middag. Det var som vanligt trevligt och god mat men jag somnade efter maten och höll på att missa efterrätten, hehe. Påskharen hade tittat förbi medan jag sov och lämnat ett påskägg.

Smilo var ute i trädgården och tittade på alla blommor.

 Så fin min lilla kille :)

Och så plockade han en vitsippa till farmor

Nej nu ska jag också lägga mig och hoppas att Bördi inte är allt för galen i natt.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar