fredag 15 april 2011

Fredag?

Jo det är fredag idag men det känns inte som det. Det brukar inte göra det Erics jobb helger men idag känns det verkligen inget. Kanske för han är iväg på ett foto jobb i kväll eller kanske för att det är ljust och så fint väder. På sommaren brukar dagarna mest flyta ihop för mig. Tur att man har en kalender :p
Annars då... jag och Milo gick upp kl 7 idag. Vi latade oss lite och gjorde oss i ordning. Vid halv tio kom Bengt och Ylva för dem skulle passa smilo när jag var iväg till F. 
När jag kom tillbaka var det dags för lunch och vi gick alla till ukk som vanligt. Milo fick också lunch och Bengt var snäll och tog över skeden när han var klar så jag fick äta någorlunda varm mat :)
 När vi var klara där gick Ylva och Milo på en promenad och jag och Bengt åkte och storhandlande åt mig och Eric. Vi gjorde så eftersom Eric skulle iväg och det skulle bli så stressigt annars. 

Milo fick ett bad efter en liten olycka i byxan och sen la han sig för natten redan kl 17. Bara han inte ska upp i ottan i morgon. 
Jag har spenderat kvällen med att börja rensa alla skåp och garderober. Har hunnit lite i köket och tänkte ta min garderob nu. Fick mina sista kläder från Halens idag så ska ta bort det jag inte vill ha och in med allt nytt som shoppats :) Hehehe, är inte så smal som tröjan till höger men råkade dra ihop den lite väl mycket kanske. 

Såg dit mail innan jag bloggade så om du inte läst det än så vet du :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar