lördag 2 april 2011

Kalas

Nu börjar jag komma in i träning tror jag. Sara från Knivsta kom hit i morse kl 9 och så gick vi på en promenad i typ 1 1/2 timme. Känner faktiskt för att gå en i morgon också men får se om jag hinner för ska städa och fixa innan mina fikagäster kommer. Blir ju 25 i morgon :) Har inte känt något speciellt för i morgon men nu börjar jag bli lite pirrig, vet inte varför.

Snart får jag upp flåset, hehe
 Milo var vaken hela promenaden eftersom han sov till halv nio i morse.
 Hemma igen var det bara att duscha och packa sig i ordning för vi skulle på kalas hos Sofia som fyllde 6 år i veckan. Mamma var också där och vi fick jätte god pastasallad och så klart fika.
Smilo ser ut som en liten gubbe som smider planer på detta kort, hahaha 
 Milo var väldigt intresserad av Viktor och pratade mycket med honom
 Alla sötisar :)

När vi kom hem tvingade jag  Milo att sova en stund med mig. Det är så mysigt att sova med honom nära. 
Lillplutten la sig redan kl 18 så jag och Eric fixa middag och tittade på film till precis som förr. Vi såg "The next three days", riktigt bra film så se den om du får möjlighet.
Nu ska jag lägga mig ...och vem vet, kanske smilo kommer med frukost på sängen ;) nej, mer troligt att jag kommer med det till honom, hehe.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar