måndag 4 april 2011

Efter regn kommer solsken

Idag var man uppe med tuppen. Milo vaknade kl 6 men det gjorde inget för hade bokat tvättstugan kl 7. Det är det som är bra med att Milo går upp tidigt att man kan ta den första turen och så har man hela dagen sen. 
På förmiddagen träffade jag Emma och så gick vi på en lång promenad. Eftersom det var mycket fika kvar från igår så var både Emma och Erik här på lunch och så fikade vi efter.
Sötisarna låg och spanade in varandra :) har  föresten sökt dags till Milo och Emma tänkte nog söka det ena som jag också valde. Skulle var så himla kul om dem började på samma dagis samtidigt. 

Vid fyra kom Kattis hit och hjälpte mig att färga håret. Vet inte om det var samma färg som förra gången men det blev bra ändå. 
Middag och ett avsnitt av DH har det blivit på kvällen och nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på serien "En unge i minuten". Det dokumentär serie från förlossningen i Västerås. Varje måndag när jag ser det så vill jag ha en till bebis... och håll i dig nu...det är för att jag vill föda. Men det var riktigt häftigt att göra det. Visst nu gick det sjukt bra för mig så känns som jag är den enda på planeten som känner så. 

/Kram

1 kommentar: