tisdag 12 april 2011

Runt, runt

Lilla smilo har lärt sig att dra ut armen när han rullat över på magen så nu rullar han runt hela tiden. Men han orkar inte ligga på mage så länge så man får ofta gå och hjälpa honom tillbaka.
Även om man lägger honom i gymmet ska det rullas :)
 Som vanligt på tisdagar var vi på öppna förskolan. Och idag hade vi med oss Emma och Leo. Smilo är så stor nu, när vi vuxna fikar får han sig också lite vid bordet.
 Efter gick vi hem och vek lite tvätt, lyssna på musik, åt lunch och sov innan Emma ringde och sa att hon var klar för en shoppingtur. Så vid halv fyra tog vi bilen först till Leklust och sedan IKEA. Det blev från IKEA en lyckta att ha på balkongen, nya sängkläder till Milo och salladsbestik. Från Leklust blev det äntligen ett regnskydd till vagnen, en dörrstop och solskydd till Milo i bilen. Fick två solskydd av pappa men tror dem här blir bättre. Om inte så kostade båda 15 kr.  
Vi kom hem igen halv sju så har nattat min bebis och plockat lite. Tänkte jag skulle lägga mig till kl 21 för är lite krasslig och så ska jag jobba imorgon. Förvisso kväll men känner mig trött nu för tiden. 

1 kommentar:

  1. Jag känner mig också trött fast för mig beror det nog på att jag sover för lite :P

    SvaraRadera