lördag 23 april 2011

Glad Påsk!

Yes...påskafton. Det känns inte som det men det spelar ingen roll för vädret har varit sjukt fint och lite folk på gatorna :)
Jobbade idag. Det är så där lagom kul att komma till jobbet och gå runt och fråga i varje grupp vart man ska vara. Jag hamnade i röd. Det gick bra men skulle ju vara kul om det var lite ordning på stället och man fick träffa sina gamlingar man är van med. Det var förresten en tant som dog idag och det var tydligen ganska dramatisk för dem som kom dit, dem fick ringa 112 som försökte få liv i henne igen. Tur att man inte hade det schemat. 

På vägen hem så handlade jag lite på Kvarnen för jag, Eric och smilo gjorde sallad och hade picknick :)

Milo ville också ha sallad

Och så kände han på gräset

Årets första gubbar 

Jag och mitt hjärta

Mina fina pojkar <3


/Kram

1 kommentar: