torsdag 21 april 2011

Törnrosa

Lilla Milo hade mardrömmar i går kväll. Han vaknade några gånger och skrek :( tyckte så synd om honom, men både jag och Eric gick in och tröstade honom när han blev rädd. 

Idag har varit en dag med mycket sömn. Vi vaknade kl 7 men låg och myste en timme. Kl 9 när vi ätit frukost la vi oss igen och sov en timme :) Sen gjorde vi oss i ordning och gick till Willy´s för att handla det som behövs till påsklunchen i morgon. Det tog oss en hel timme... fattar inte vad vi gjorde för att det skulle ta så lång tid men aja. När vi kom hem la vi oss en timme igen. Shit va vi har sovit idag, hehe.
Efter denna tupplur blev det lunch och sen gick vi till ICA Kvarnen för att handla det som inte fanns på Willy´s. På Vaksalatorg hade dem tydligen påskfirande idag. Det fanns karuseller, små spelbodar och en scen. Jag och Milo tittade en liten stund innan vi gick hem och sov igen. Jag skämtar inte... vi sov en timme till. Men när Eric kom hem gick vi först till torget för att se om det fortfarande var aktiviteter och sen bort till lekplatsen och gungade. Smilo hade gung premiär :)

Milo gillade påskbjörken 

 Gungan var jätte rolig :) vi filmade också men det funkar inte att lägg upp den :( men kan försöka i morgon.
  
Igår fick vi ett gåbord av Johanna som vi testade idag. Milo tyckte figurerna på bordet var jätte intressanta. Men han når inte ner ordentligt så han kan gå än. 

Bördi gillade också bordet...perfekt att vila hakan på :)

När lillfisen lagt sig satt jag och Eric på balkongen och tog en cider. Det har varit riktigt varmt idag trots molnen och även nu på kvällen. 
Okej ...vem ser Eric ut som på denna bild?? Såg det när jag kollade på den i kameran.


/Kram

1 kommentar:

  1. Bördi, så söt! Smajlow också ^^ <3
    Och jag vet inte, riktigt vem han liknar, kanske... om cidern varit en öl så är det definitivt en morfar-pose men annars har jag ingen aning! xP Och jag ska försöka hitta en länk till Coach (märket på väskorna) så du kan se vad du gillar. Till dess jag kan köpa dom för dom är liksom, dyra! Men nog ska du få en Coachbag allt ;) kraam!

    SvaraRadera