måndag 25 april 2011

Är måndag, känns som söndag

Idag gick vi upp kl 7. Jag var riktigt seg och vi slappa bara i soffan framför en film och jag åt några chips. Sen la vi oss igen kl 9 och sov i 1 1/2 timme. Men efter det fick jag lite energi och fick lite gjort. Men kl 11 la vi oss igen och sov 1 timme. 

När vi vaknade efter det fick Milo lunch. 

Sen kände jag att det var inte okej att bara sova bort denna fina dag. Så vi packa väska och tog med filten och gick ut. Precis när jag lagt smilo i vagnen ringde Shilan och frågade om vi skulle ses. Så vi gick och åt en glass i stadsparken.

När vi kom hem igen blev det lite fika på balkongen. Det blev även middag där för vid 18 tiden var det +20. 

Jo glömde skriva igår att Eric visade mig vad du skrivit på nyllet. Så skriver ett litet <3 till dig :)

/Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar