lördag 9 april 2011

Okej lite bakis

La mig halv fyra i natt och gick upp kl 9 i morse. Som jag skrev i det inlägget i morse var jag inte speciellt bakfull. Nu är jag gris trött och mår lite illa. Så går nog och lägger mig till klockan 21.
När jag gått upp var det bara att städa upp efter festligheterna. Tur att man har diskmaskin nu :) 
Tog ett kort på mina fina presenter jag fick igår. Lite te och kola, kakfat i våning plus en bok med recept på cupcakes, citronolivolja och jordgubbs balsamvinäger och en övernattning på ett slott med trerätters och avkoppling.
 Sen gick jag och mina älsklingar ner på stan för att fixa mammas present. Och så blev det lite shopping igen :/
Lite nya skor till oss alla tre.

Idag åkte vi på eftermiddagen ut till Balingsta och firade mamma. De har låst väldigt mycket dem senaste dagarna och efter Ramsta märks det ganska tydligt. Kolla filmen :)

Just ja... igår när vi var ute så frågade vimmelfotografen om han fick använda mig som modell i en fotosession. Känner mig inte som någon som passar framför kameran men visst var det kul att han frågade, lite som en komplimang. Skulle messa honom när jag bestämt mig men vet inte om jag ska göra det. 

/Kram

1 kommentar: