fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Milo ville få ut det mesta av midsommar och tyckte vi skulle starta dagen redan kl 6. På förmiddagen gick vi till Vaksalatorg för att köpa lite blommor, vi var ju bort bjudna till två ställen.
Mamma fick denna fina bukett och Lina fick tre stora solrosor.

 Jag plockade upp fina farmor innan vi åkte ut. Det var länge sen Milo träffade mamma och gänget idag så han var lite försiktig i början. Se så fin i skjorta och shorts han är :) 

 Du vet säkert att mamma köpte dessa bodys i USA. Idag fick han dem och så sa hon "Nu kan du var New York Yankees". Då höll Milo på att börja gråta och det fick mig att tänka på en sak. Kommer du ihåg när du var liten och vi hade tröjor med nummer.? Mamma var Foppas nummer och så vidare och du var Sacokoivo (vet inte hur det stavas men du fattar) Du blev jätte ledsen och sa " Jag vill inte va en Sacokoivo" Sötis :) Lite samma sak ;p
  
Midsommar gänget. 

 Mamma hade gjort en lax och rom tårta. Den var jätte god och det blev faktiskt favorit i repris för vi fick det hos Erik och Lina också bland annat. Det måste var en populär mattidning ;)

Tårtan var sjukt god och jag åt för mycket...som vanligt.

Sen åkte jag hem med farmor innan jag sladdade vidare och plockade upp Eric då det var firande i Knivsta på kvällen. 
Lilla söta smilo <3

 Denna brud känner du nog igen :)

Ja nu är kl 23 och båda mina pojkar sover så ska puss på Bördi och hoppa i säng.
Hoppas du har/haft en bra Midsommar där borta. 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

/Kram

1 kommentar:

  1. haha jaa jag kommer ihåg sackokoivo eller vad han heter men vem vill va nån man inte har en aning om vad man är? NY Yankees är ju ett helt lag liksom ;) passade dom förrestren? Och jessica simpson signaturen står på båda, men den står på baksidan på den andra :) puss

    SvaraRadera