torsdag 2 juni 2011

Gräddtårta och dramatik

Ja du... fram till lunch gjorde vi inte så jätte mycket jag och smilo. Det blev det vanliga.. sova lite, gjorde lite puré och småplocka.

Men efter lunch gick vi hem till farmor och fikade. 

Farmor hade gjort en liten tårta. Vi har världens finaste farmor tycker jag :)

Till kl 15 var jag hemma igen för att skypa med dig. Men du dök aldrig upp så efter 30 minuter la jag ner. Har fått svar på varför du inte logga in och vi hörs i morgon gumman :)
När Eric kommit hem åkte vi till Knivsta för att grilla. Det var jätte gott, Ylva hade gjort egen potatissallad, mumma. 

Min fina pojkar hade keps på sig för att inte få solen i ansiktet. Snygg Eric är va? Hehe, man är inte van att se honom i keps.

Senare på kvällen ringde Kattis till Eric och sa att det varit skottlossning på Aspentos, du vet restaurangen som ligger vid dem. Daniel hade tydligen sett killarna med vapnet springa därifrån från sitt fönster. Fan va läskigt. Vi såg polisavspärrningar på olika ställen hela vägen in till Uppsala när vi åkte hem. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar