onsdag 29 juni 2011

Dopp i det blå

Milo hade sovit klart kl 6 i morse....och vem var det som drog på sig träningskläder och jogga. Moaa :) Det kändes riktigt skönt att ge sig ut så tidigt på morgonen innan frukost. Man förbränner ju mer då också.
Det var en asfalltsväg först...

...sen över en äng. Inte den jag fotar utan jag går på en slagen äng bredvid. Men tyckte det var så fint med utsikten. 

På vägen hemåt var det havet vid min sidan och svanarna hade blivit 16 stycken idag. När man springer en så här fin runda så är det ju inte konstigt att det går lätt. Den är föresten 2,5 km.

Hemma igen blev det frukost för alla och Bengt var snäll och gav Milo gröt så vi fick äta i lugn och ro.

På förmiddagen åkte vi till en strand för lite bad.

 Det var bara +15 i vattnet inne vid stranden så grabbarna var inte så kaxiga :p Men jag som är Europas, om inte världens, största badkruka kom i före Eric. 

Milos premiär för bad utomhus.

Först var det lite läskigt men sen blev det kul.

Sen blev det först lunch vid Hoburgsgubben och efter det fika i en fin trädgård. Där fanns det jätte många kråkor som smilo spanade på.

Bengt spanade lite han med.

Hemma blev det bad igen för att få bort smuts och saltvatten... 

...och Milo plaskade på för glatta livet :) Han kommer bli en badkille.


Ska hälsa från alla oss här :)

/Kram

1 kommentar:

  1. Hahahaha shit vad han plaska, nästan så jag trodde att han skulle lyckas simma iväg! Jag badade idag jag med, fast i pool så in så spännande kanske :P Hälsa tillbaka! <3<3

    SvaraRadera