onsdag 8 juni 2011

Varning för åska...men sol och 25 grader

Idag har jag varit lite risig hela dagen. Har börjat med vanliga mejeri produkter igen men tror att det är dem som spökar :( Tycker det är synd för allt laktosfritt är så jävla dyrt. 
Vi gjorde inte så mycket nyttigt på morgonen men vid 10 tiden gick jag och smilo ut till parken här bakom och träffade Ellen och mamma Hanna. En lekträff som inte var så livad, för Milo ville sova efter 5 minuter. 

Min lilla snutt :)

Hemma igen blev det lunch innan det var dags att ta bussen upp till Akademiska för TBC vaccin. Vår bvc sköterska tyckte det kunde vara bra om vi vaccinerade Milo mot det. 
På busshållplatsen var det spännande att titta på alla bilar tyckte Milo.

Allt tog 5 minuter och Milo grät lite vid sticket men sen var det bra igen. Han gav t.o.m sköterskan ett leende på vägen ut ;) Vi hoppade bussen hem och gick istället. Bra med motion men för att inte rasa i vikt tog vi en glass på vägen ;p
Hemma igen var det bara att hämta handlings listan och gå till Willy´s. Fattar inte att vi gjorde så mycket idag när det var så varmt så svetten sprutade. Men när det var klart la vi oss och sov en timme alla tre för vi var helt slut.

Vid 18 tiden kom Emma och Leo och grillade med oss. Erik kom lite senare på kvällen.
Milo och bästa polarn 

Halv tio gick dem hem och då åkte smilo i säng och jag städade lite. Det blev inte så mycket av det igår kväll för när jag bloggat klart vaknade Milo. Men nu är kl 23.30 och om jag känner mitt barn så går vi upp kl 6 imorgon så ska hoppa i säng nu.
Hälsa mamma :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar