måndag 6 juni 2011

Du gamla, du fria

Idag är det Sveriges nationaldag men inget som märktes så jätte mycket. Vi är inte som norrmännen eller amerikanarna direkt. 
Milo tyckte det var morgon kl 5 idag men en timme senare var det sängen igen som gällde så vi sov i två timmar. Efter det gjorde jag tusen saker samtidigt, något jag är bra på att starta men inte göra. 
Vid 11 tiden var det dags att åka ut till mor och far för att skjutsa dem till Botaniska. Eftersom dem har bröllopsdag idag så hade dem picknick. Dem blev föresten väldigt glada för presenten :)
Sen kom Sara in och vi gick på stan. Det blev lite shopping igen så nu har jag lite, lite ekonomi ångest. Ska ta bilder på allt fint sen men just nu är jag väldigt seg med kameran. 

På kvällen packade vi picknick korgen och gick till stadsparken. Sara och Catarina grillade men jag och Eric hade gjort egen sallad. Sjukt gott. 

Världens finaste bebis :)

Erik och Lina kom en stund på slutet. Dem hade med mitt rosévin som jag glömde i lördags så jag och Lina tog ett glas. Kommer bli roséalkis i sommar :p

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar