tisdag 7 juni 2011

Mat och sov klocka

Idag har jag och smilow inte gjort ansträngande mycket. Han vaknade kl 6 och jag trodde han ville gå upp men grisen somnade om efter lite välling. Sen sov han till kl 9. Trodde inte det var sant men skönt var det med sovmorgon. 

Min älskling är en riktig linslus. Så fort kameran åker fram så ler han. 

Efter frukosten sorterade jag tvätt för tvättstugan var bokad kl 15 och så plockade jag ur lite från garderoben. Dem tröjor jag trodde jag skulle vilja spara åkte idag. Sen halv elva somnade vi om till halv ett. Tanken idag var att storstädat, men så blev det alltså inte. Vid två tiden kom Catarina hit och vi gick ut och solade. 
Undrar vart du tagit vägen eftersom du inte kom ut på skype.? :( 
När det gått en halv timme bärjade jag med städningen och kommer plocka lite under kvällen också. Är på riktigt städhumör just nu :) Inte ofta man är det så man får passa på.

Min älskling somnade med sängskyddet som snuttefilt :)


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar