onsdag 22 juni 2011

Feting haka

Imorse fick jag väcka Milo. Han blundade precis som han sov men stod i kryp position och böka runt. Han verkade inte kunna vakna själv så hjälpte honom :)

På förmiddagen tog vi en lur alla tre. Ja... jag, smilo och bördi. Det var detta kort jag menade idag. Mina hakor flyter liksom ihop till en enda stor XL haka.

Så här glad blir Milo efter en sovstund.

Eric hade lunchdate idag och tog med sig Milo. Det var skönt att få vara hemma själv och få lite saker gjort utan avbrott. Hela tre timmar fick jag för mig själv :)

Sen skypade vi :)

Som jag berättade då åkte jag med tjejerna för att gratulera Åsa som fyllt år. Hon bjöd på jätte god mat och fika. Johanna hade även köpt med godis så nu är man mätt som en plätt :p
Vi har ett litet internskämt om Håkan från Cinderella så därför fick hon hans drink bok. Det blev även lite smått och gott från Body shop.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar