lördag 25 juni 2011

Lekdags

Ja du..kan ju börja med att säga att jag och smilo inte gjort så mycket idag. Ätit och sovit ungefär. En vettig sak har jag alla fall gjort... dammsugit. Har fått tvångsbeteende att dammsuga, gör det varannan dag just nu. Men det blir så himla smuligt och smutsigt här hemma och jag orkar inte med det.
Eric styrde upp allt när han kom hem kl 15 så vi tog en promenad men först gick vi till Willy´s för lite lördags godis och glass. 
 Varför blir man alltid sugen på godis, äter massa och sen känner hur jäkla onödigt det var? Kan man inte gör tvärt om. Tycka att det är onödigt och sen när man gått bli sugen...ja och man går inte tillbaka.

Milo fick smaka lite av Erics glass som du ser ;)

På vägen stannade vi i en lekpark och gunga. Jag borde gå dit och gunga mer i den där gungan, så himla skönt.

Mina pojkar gunga på älgen.

Passade på att filma för att se om man kan lägga upp klipp igen. Har ju inte kunnat göra det på ett tag. Så varsågod :)

Hemma igen gjorde jag ett nytt handavtryck från Milo som blev bra så nu måste jag kontakta studion och få den gjord. Kvällen blev lugn med lite mys och film men morgondagen hoppas jag blir lite mer kreativ.

Vet att mamma läser bloggen så tänkte sticka in med en bild på hur stor växten blivit. Hon och jag pratade om den igår nämligen. Den har växt väldigt mycket så kanske bara kan stå nästa sommar också innan den flyttar ut på landet.


/Kram

1 kommentar:

  1. Oj va stor den blivit. Jag tycker nog ni ska ha den kvar. Tänk så fin den kommer bli i höst med sina röda blad./ Mami

    SvaraRadera