måndag 27 juni 2011

Gu så jobbigt det va

Hehe, såg att du kommenterat inlägget från igår. Jo det är sant att den legat i väskan. Den låg i ytterfacket så måste lagt den där antingen när vi checkade in eller hämtade ut väskorna på Arlanda. Blev väldigt förvånad när jag hittade den.

Idag har jag städat, tvättat och packat. Gick ner på stan också för att köpa lite som saknades inför resan. Sjukaste saken har hänt mig. Köpte ett par jeans shorts på Cubus förra veckan och så har dem legat i kassen i garderoben till idag. När jag skulle klippa bort lappen såg jag att dem glömt larma av den. Förts tänkte jag om jag skulle ta bort det själv men gick förbi Cubus så dem fick ta bort det. Skumt eftersom det inte pep om mig när jag gick ut.

På kvällen var det jakt på Gördis för hon tycker inte om att åka resebur. Vi lämnade henne till Stefan och Kattis. Det var jobbigt att lämna henne men det känns ändå bra att hon ska vara där. 
Nu ska jag fixa det sista och sen är det sängen. Ska ställa klockan på 06.00 imorgon.

/Kram 

1 kommentar:

  1. Det måste varit innan vi checka in för jag kommer ihåg att du sa på planet att du måste glömt den trodde du, eftersom det blev kallt på planet sen ;) Jag minns lite från den resan allt ;)

    SvaraRadera