tisdag 21 juni 2011

Distraherad.!?

Kände av lite träningsverka i ryggen idag när vi gick upp så hon hittade nog helt rätt igår. Hon smorde också en salva där jag har ischias (vet inte hur det stavas) men du vet säkert vad jag menar. Den har verkat under natten och så rekommenderade hon mig att ta en promenad idag så den skulle jobba lite till. Så på förmiddagen när Milo ville sova lite så tog vi en promenad i 2 timmar.

Hemma igen blev det lunch och det tyckte Milo var skoj för han satt och skrattade hela tiden. Han har blivit svår att ge mat, precis som om han är distraherad. 
Sen åkte dammsugaren fram för det var så skitigt här hemma. Men när det var klart var både jag och smilo så trötta och sov i 2 timmar.
Kl 15 var det dags för det jag gör jämt känns det som, nämligen tvättstugan. 
Milo fick också lite mellis och idag testade vi smörgåsrån istället för smörgås. Det gick faktiskt bättre och han tog en tugga med sina små tänder :)

Middag ville han inte ha så hoppas att det bara är tillfälligt det här med maten. Det som är bra är att han fortfarande äter ersättning om man ger honom. Så det blev det och bums i säng i lagom tid. Nu ska jag och Eric titta på film :)
Har skickat ett mail till dig angående det du skrev på din blogg.

/Kram

1 kommentar:

  1. Sötsmiilo! <3
    Jag såg det, och jag har svarat dubbelt upp, löste det själv när jag bara läste noga och använde logiskt tänkande ;) Men vi skypar ändå! :) puss

    SvaraRadera