onsdag 15 juni 2011

Sommarfest

På morgonen gjorde jag och Milo det gamla vanliga. Vi väntade på Emma som skulle ringa vid halv tolv för vi hade bestämt att hitta på något. Men det blev att vi sågs halv två. Vet inte vad som drog ut på tiden. Då gick vi först till röda korset för Emma skulle kolla efter kläder. Jag köpte en sagobok i tyg så Milo kan tugga på den medan vi läser och så blev det mjuka klossar. Vi har länge tänkt köpa det men tyckt att det varit för dyrt. Nu blev det 6 st för 10 kr, helt lagom :)
Vi köpte med oss sallad och gick hem till Emma sen. Pojkarna lekte riktigt fint med varandra idag och Milo var t.o.m. så modig och tog leksaker ifrån Leo.

Vid 17 tiden gick jag hem och fixade mig för ikväll har det varit årliga sommarfesten på jobbet. Det var ganska avslaget men festen hade också sina stunder. 
Här har Emma vikt en snopp av en servett. Tycker det var ganska duktigt gjort, hehe.

 Helena och chefen dansa salsa :)

 Lilla jag.

Ximena jobbade men tittade in och då blev det lite galet med Nella ;) Alla kom i stämning när det var dags att gå hem. Vi fick nämligen inte vara kvar längre än till halv tio.

Men vi var ett gäng som gick ut och satt på gården ett par timmar. Dem gick vidare sen men jag drog mig hem eftersom jag har lilla smilo. Klockan visar halv tolv så dags för kudden :)

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar