torsdag 9 juni 2011

Storkok

Efter frukosten idag gjorde jag lite nytta. Jag gick ner med saker till förrådet så nu är Milos rum fint igen och så började jag städa köket. Sen gjorde jag lite mer men tänker inte trötta ut dig med det :)
Efter lunch så gick vi ner på stan och inhandlade nödvändiga saker från apoteket. Dem var ju nödvändiga men det var inte kul att bli 466 kr fattigare på ett sådant ställe. Men sen gick jag till H&M och köpte lite sommarkläder till smilo. Rensade hans garderob idag och insåg att han inte har så mycket av det.
Så det blev två söta linnen, två mjuka shorts och en solhatt. Äntligen har jag hittat en solhatt som passar och skyddar även  nacken.

Efter att vi svettats runt på stan ett tag gick vi hem till farmor och fikade :)

När vi kom hem så låg Milo och sov på sängen och jag låg bredvid och läste Hänt BILD. Min prenumeration som jag fick av smil i mors dag present. 

Halv fem gick vi en promenad med.... kan du gissa :p....jo Emma och Leo och Milo hade sin hatt på sig.

Kl 18 var vi hemma igen och då fick Milo mat, ett bad och sen åkte han i säng. Idag somnade han faktiskt på en gång vilket var skönt för under kvällen har jag gjort storkok till både mig och Eric och så blev det köttfärssås med spaghetti till Milo.
Nu ska jag lägga mig och vänta på att min skatt kommer hem. Eric åkte till Stockholm kl 11 idag och kommer väl hem i natt någon gång. Han är på fotojobb och Maud Olofsson skulle tydligen vara med på eventet. 

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar