torsdag 30 juni 2011

Övningsgår

Milo sov jätte bra inatt och vakande kl 7. Då var det jag som gav mig ut på morgon träning. Det känns jätte bra och jag är sjukt nöjd över mig själv, hoppas bara att det håller i sig när vi kommer hem igen.
Idag har det varit en toppen dag så vi har spenderat den på Tofta strand.

Ylva, Bengt och Eric gav sig på ett försök att bada men det var bara +18 så det var bara Eric som lyckades. 

Milo sov gott till vågornas brus efter lunchen.

Men sen blev det bad.

Milo gillar baljan mer än havet men till nästa sommar kommer han nog uppskatta det mer.

På vägen hem stannade vi på ett outlet men det var jätte dåligt. En bok blev det alla fall så får se hur den är.
Milo har inte krypt något mer men han var ute och gick med Bengt. Nu åker tröjan med "Övningsgår" på på.

Nu är kl 19 och hamburgare ordnas så snart blir det middag :)

/Kram

2 kommentarer:

  1. Hallåhallååå!! Han sa ju "hej" också, hörde ni det!!?!? :D Finaste Milo <3

    SvaraRadera
  2. eller så kanske det bara var ett "eeh" men jag tänker låtsas att det var ett hej ^^

    SvaraRadera