lördag 18 juni 2011

Slut på lata dagar

Slut på sovmorgon. Milo gick upp kl 7 idag, men jag var faktiskt inte så jättetrött. På förmiddagen så hörde Sara av sig och det blev en liten tur på stan. 
Jag köpte två kuddar för länge sedan på IKEA som jag skulle sy fodral till. Men det, som mycket annat, har inte blivit av. Men idag köpte jag fodral till dem så vi kan ha fina kuddar i soffan :)
Men det blev lite titt i andra affärer också och på House Hold så hittade jag denna urläckra ögonmask, Miijauu ;p köpte den inte dock.

Kom lagom hem till lunch och sen var det dags för tandläkaren. Lagade en tand som jag fått en skåra på insidan. Det var lite obehagligt för det hade blivit en skåra in under tandköttet så läkaren var tvungen att trycka undan det innan :( gjorde ont.

 Men när jag kom hem blev det lite pusskalas med smilo så då blev jag glad.

På kvällen kom Erik, Lina och Kattis hit och åt pizza. Kattis leker fånge med mina nya kuddar, hon tyckte dem såg ut som sådana skyltar dem håller i i USA när dem blir gripna. Men vad tycker du om själva fodralet, snygga va?


 Lite bubbel och annan dricka blev det efter middagen :)

Eric sa en rolig sak när vi gick till Willy´s. Han hade sin kamera med sig och så satt det ett litet kryp på den.  "Det sitter en lus på linsen. Haa en linslus" Det var lite kul :)

/Kram

1 kommentar:

  1. hahah en linslus! Är han säker på att det inte var jag ;) Smiiilo är lika söt som vanligt, ge honom några extra helgpussar från mig :) <3 Ja Lovisa fyller år måndag så vi ska skypa då men kan du på tisdag? :)puss!

    SvaraRadera