tisdag 14 juni 2011

Nu är den här!

Smilo ger oss fortfarande sovmorgon :) 
Efter frukosten blev det veckohandling. Inte den bästa dagen att handla på för dem packade upp varor idag vilket betyder att det är ganska tomt på hyllorna. Men allt fanns utom blöjorna vi brukar köpa. Så vi köpte byxblöjor och det ska bli spännande och se hur det funkar. 
När vi kom hem ordnade jag matlådor och middag till mina pojkar för har jobbat ikväll. 

Vår soffa kom igår så pappa var snäll och kom in med kärran och hjälpte oss ta hem den. Dem hade hemkörning men det kostade 600 kr och man var tvungen att bära upp soffan själv. Så nej tack tänkte jag och ringde pappsen.
Här är den, fin va :) vi tänkte byta ut bordet också. Det finns ett enkelt på IKEA för en billig peng. Det är inte så bra med glasbord för Milo rullar fram och slår i bordsskivan. Något som det säkert kommer bli mer av. 

Som sagt så jobbade jag idag men det var bara 16-20 så inget monsterpass direkt och allt jag gjorde var att sitta hos en tant. Lite drygt var att hennes son kom en stund och han är inte den roligaste precis. Men, men det är bara att skaka av sig. 

/Kram

1 kommentar:

  1. Jättefin soffa, jag kommer kunna slagga fint där ;) Pussa Milo från mig! <3

    SvaraRadera