torsdag 16 juni 2011

Ny liten vän

Dricka några glas rosé och lägga sig kl 00 var inte det bästa jag gjorde igår. Var ganska trött i morse när det var dags att kliva upp. Ändå gick vi upp kl 8.40. 
Vid tio var vi på språng, vi gick bort till Trianon för att få en leksak av mormor och morfar som dem köpt i Danmark. Det var ett jätte fint tåg med små djur på och Milo var helt lyrisk när det åkte runt och lät här hemma i eftermiddags :)

Sen gick vi vidare till jobbet för det var många som ville att jag skulle komma förbi med smilo någon dag. så passade på när jag ändå var i närheten. Alla var så förtjusta i min lilla fis och han tyckte det var kul med all uppmärksamhet.

Kl 13 var vi hemma igen men då mötte vi upp Emma och Leo direkt. Det blev en tur till Leklust på Kungsgatan för dem har 50% rea eftersom dem ska flytta. Så jag köpte Denna cd för 30 spänn. Liten fika blev det också innan vi gick hem.

 Vi kom hem lite efter fyra och då lyssnade vi på cdn och väntade på att Eric skulle komma från jobbet. Halv sex var det nämligen dags för tacos hemma hos Malin.
Boss var lite rädd för smilo i början...
 ... men sen gick det bättre...
 ... och på slutet var dem bästa polare ;)

Boss var så kul för om Milo grät lite så blev han alldeles till sig och försökte trösta.

/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar