måndag 20 juni 2011

Chokladspa

Här hemma växer en viss liten person så det knakar. På förmiddagen hade vi bvc och nu väger han 9320 g och är 72 cm :) Det börjar kännas att han väger en hel del, snart får han lära sig gå så man slipper bära honom överallt ;)
Efter lunch så blev det promenad med Emma och efteråt gick vi hem till henne och fikade. Milo började gråta när han och Leo skulle leka men då satte jag mig med dem och allt blev bra.

Vid 16 tiden kom jag hem och då sov vi en stund och sen rakade jag benen för idag var det dags för 2 timmar med massage :) Det var så sjukt skönt och jag behövde verkligen detta. Hon var väldigt trevlig och kunde verkligen massera. Hon hittade ställen där jag var spänd fast jag inte känt av det innan. Du borde önska dig denna behandling när du fyller år. Det står högst upp på min önskelista till jul :) Hon använde en chokladolja så nu luktar jag som en liten chokladpralin.

Föresten var det skottlossning vid Stefan och Kattis igen i natt. Men denna gång nere på deras gård. Nu får dem ta och flytta för jag vågar inte gå dit och tycker inte det känns bra att dem bor där. Det verkar vara en riktig uppgörelse och en sådan är ju inte slut fören någon är död typ. Usch det känns obehagligt.


/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar