fredag 3 juni 2011

Riktig sommarkväll

Milo vaknade 5 minuter innan min klocka skulle ringa. Det är ju mysigare att vakna till honom än alarmet så det var skönt. Varmt var det redan när jag cyklade till jobbet halv sju och sen blev det riktigt varmt under dagen. 
Slutade tidigt och när jag kom hem så kom Catarina över och vi låg ute och solade. Tror jag fick lite, lite färg :)
Efter vi skypade så lagade jag mat och ordnade med vanliga kvälls sysslor tills Eric kom hem halv åtta. Då blev det en ordentlig promenad i rask takt. Gick bort till gräsplanerna, ett varv runt och tillbaka. På gräsplanen var det raggar/brännboll träff. Pappa hade nog gillat det. Folk i skinnvästar och massa raggarbilar :)

Hemma igen blev det en snabb dusch innan Kattis kom. Eric och Stefan var och tittade på The Ark i stadsparken men jag och Kattis satt på ballkongen och drack öl :)


/Kram

1 kommentar: