fredag 1 juli 2011

Barnlediga

Morgonen har sett ut som det andra. Tanken var att vi skulle åkte till en by och handlat och fikat men jag började frysa och må illa så la mig med Milo på förmiddagen och somnade till halv ett. Då när vi gick upp mådde jag bättre men Bengt var hängig. Så Ylva åkte själv efter lunchen och vi andra var hemma och gjorde ingenting.

Milo fick bada lite alla fall eftersom han gillar det så mycket :)

Men vid 16 tiden började jag göra mig i ordning för vi var barnlediga ikväll. Jag och Eric hade bokat bord på ett flådigt ställe där det blev fördrink och trerätters.
Det var skönt att få göra sig lite fin, även om håret var som Monicas, och gå ut bara jag och min älskling.  

Nöjd Eric :)

Jag tog klassisk gotländsk efterrätt, saffranspannkaka med grädde och salmbärssylt. Sjukt gott.

2 kommentarer:

  1. Så mysigt för er att få gå ut på tu man hand. Kram! /mams

    SvaraRadera