tisdag 1 februari 2011

Nya tag

Idag var Eric pappaledig så vi åkte hem till mamma efter att vi gått upp. Hade tänkt träna men det blev inget med det. Hade tänkt gjort det i söndags också men då blev det 3 chokladbollar istället. Men nu jäklar måste det bli ordning...såå jag lånade hem orbitracken idag och ska ha den en månad. Nu tänkte jag träna 30 minuter varje dag. Om jag inte gör det lovar jag att skriva det så du kan skälla på mig, hihi :) idag har jag tränat till vänner avsnittet.
Trotts att Eric satt med Milo på soffan ville han hålla i sig :)

När vi kom hem hade vi prästen på besök för att gå igenom dopet. Vet inte om jag sagt det men prästen är en gammal klasskompis till Eric. Nu längtar jag verkligen och tycker det ska bli så roligt. Vi kommer ju filma det och lägga upp privat på youtube så du kan se det sen :)

Igår kväll filmade vi Milo för att visa hur stark han blivit i nacken. Lilla Smilo skrattar så mycket :)

//Kram

1 kommentar: