måndag 28 februari 2011

Lite lätt överkörd..

..så kände jag mig under hela natten och i morse. Gud sov inte mycket i natt men det konstiga var att jag inte var as trött när jag gick upp vid 7.30 i idag. Nu vill jag bara bli frisk, är ju rädd att smitta Milo så det börjar om för honom igen. 
Var iväg på en sak idag så Ylva var här och passade Milo på förmiddagen. När jag kom hem igen så åt vi lunch och sen gick hon ut på en promenad. Så jag sov mellan 14 och 16.30...jätte skönt med sömn men så känner man sig lite mosig när man går upp och det är drygt. 

Annars idag har vi bara gjort det vanliga kvälls sysslorna. Vi kollade också på det näst sista avsnittet på serien och det är ju sjukt spännande. Du borde se den när du kommer hem sen :)

Dagens bild från mys i soffan. Känns som han alltid ligger i soffan när jag tar kort och att han alltid har den där bodyn. Men jag lovar han har andra kläder och jag gör lite andra saker med honom ;)

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar