fredag 18 februari 2011

Så var det fredag igen

Idag sov Milo till 9.30...hur skönt som helst. Undrar om vi har fått en ovanligt snäll bebis eller om det är vanligt. Som tidigast går han ju upp kl 8 men vanligast är kl 9. 
Efter frukosten och ett Vänner avsnitt åkte jag till frissan. Nu ska jag börja gå till Aida som jag hade förr. Hon hade en ny teknik när man ska tunna ur håret som går ut på att man tar bort hela paseér (eller hur det stavas) med hår. Kändes läskigt men det blev bra. 
När hon tvättade håret fick jag världens skönaste huvuvdmassage i typ en kvart, hur nice som helst.
 Nu blev det kort igen men jag vill ha Fiint, långt hår och då måste man klippa ordentligt varje gång. Men längtar till den dagen jag har mitt långa svall :)

På eftermiddagen skulle vi åkt och köpt lite leksaker till Milo...men bilen är "trasig". Det är något med batteriet men förhoppningsvis så är det bara säkringarna. Vi ska kolla det i morgon.
För att avreagera mig efter detta blev det dammsugning av hela lägenheten och träning.

Sen kom Catarina hit och vi åt middag och hade fredagsmys :)
 Trots stor middag och efterrätt fanns det plats för godis och popcorn till Let´s Dance
 Milo la sig tidigare men Bördi ville vara med hela kvällen

//Kram

1 kommentar:

  1. Fiiiin syster i håret! :) Åååh sötbördi! Och sötSMilooo! :D <3

    SvaraRadera