torsdag 10 februari 2011

Hej igen :)

Eftersom jag bara frågade dig massa saker så tänkte jag berätta lite om vad som hänt idag.
På förmiddagen var det tvätt som gällde. Blir så sur för varannan gång jag ska tvätta är det alltid någon maskin som är trasig. Denna gång var det en tvättmaskin och torkskåpet, kul. Nej tror inte det. Antingen får föreningen köpa bättre maskiner eller så får dem personer som inte kan hantera maskinerna gå en kurs.
Medan jag plockade med tvätten sov mina älsklingar en liten stund till.

Sen åkte vi iväg till bvc eftersom Milo skulle på vanlig kontroll och få sina första vaccinsprutor. Han var jätte duktig där och blev bara lite ledsen. Sen har han varit lite ledsen under eftermiddagen och kvällen som du hörde men det har ändå varit helt okej.
Milo ser alltid lite sur ut när han sitter i bilstolen och vi går ute..men idag såg han sjukt förbannad ut. Min skatt, hehe.

I Balingsta fikade vi, kollade på film och åt middag. Soppan var föresten god, du borde prova den sen :)
Här kommer lite bilder på mig och min älskling :)



//Kram

1 kommentar:

  1. Fina bilder! :D Och jävla kul han ser ut när han ser förbannad ut, gullungen ^^

    Mamma får laga den där soppan åt mig när jag kommer hem så att jag får godkänna ;) KRAM! <3

    SvaraRadera