lördag 12 februari 2011

Fredag & Lördag, plus & minus

Igår kväll blev det så sent så han inte skriva. 
Jag och Milo var ner på stan på förmiddagen och träffade en från mammagruppen. Dem är lite sega så känner inget för någon men får se om man hittar någon man kommer umgås med. 
Det kom väldigt mycket snö natten till fredag så jag fick släpa vagnen. Men trotts det och att jag under morgonen känt mig helt nere så blev det bättre sen och på kvällen var vi över till Emma, Erik och Leo på middag. Det var jätte god mat men eftersom jag skulle upp och jobba och man har småbarn nu för tiden..hehe..så blev det hem ganska tidigt. 

Idag var det helt piss på jobbet. Känner mig allt annat än på topp så jag sjukade mig imorgon. Orkar inte ut i kylan och bara vara i andra grupper och gå till pensionärer man aldrig träffat förr.
Så ikväll ska vi mysa framför Melodifestivalen med massa godis. Jag handlade på vägen hem och tänkte att det skulle vara gott med lite sött. Exakt så tänkte Eric också så det blev mycket sött :) men det är helt okej..imorgon blir det en promenad om vädret tillåter och så ska jag träna.

Nu på kvällen lät vi Milo ligga naken för lite vädring ;p Emma tipsade om det för Leo blir helt vild av det. Milo tyckte det var så där. 
Lite cencur :p
 Han vände sig till sida själv, första gången på plant underlag.
 Sötast :)

//Kram

1 kommentar: