lördag 19 februari 2011

Ny istid?

Måste bara börja med att berätta en söt sak. Tidigt i morse när Milo somnat om igen efter lite mat så måste han drömt något roligt för han skrattade i sömnen :) hur gulligt som helst.
Något som inte var så gulligt var temperaturen ute...-22 visade den.
Sen visade den bara -17 när jag på förmiddagen skulle till ICA för att inhandla det sista till dopet.
 Hade sjukt mycket kläder på mig men ändå var det inte nog. Långfillsingar, två halsdukar och tjock jacka för att bara nämna lite av det jag bar. 
 Bilen var duktig idag och nu är den "lagad"...man vet ju aldrig när den får för sig att pajja igen så. Men alla fall kom vi ut till Balingsta för att förbereda inför imorgon. 

Milo hade även premiär i barnstol :) tjohoo! Han satt riktigt bra i den och fick sitta med vid bordet hela middagen. Pappa gjorde pizza...var typ år sedan jag åt en sådan. Smaka som vanligt och den var god som alltid.
 Mamma gjorde en god ananas dessert som avnjöts till Melodifestivalen.

Nej nu är klockan snart elva så jag ska kasta mig i sängen.

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar