fredag 4 februari 2011

NEEEeeej

Detta vaknade jag till
Trodde faktiskt att våren var på väg. Tidigt jag vet men dem små söta vårfåglarna kvittrar ju. Nu lär dem kolat av snöyran. Eftersom vädret var som det var och jag kände mig nere på något konstigt sett var vi inne hela dagen och degade. 

Trodde jag skulle till tandläkaren idag..som tur va så ringde jag för att kolla om jag kunde ta med smilo. Då säger receptionisten att det är den 4 mars samma tid jag ska komma. Vet inte hur jag kunde ta fel på en hel månad. Jaja.
Var ut en sväng på eftermiddagen alla fall för hade bokat en tid på SPA Club. Jag hade en sån där kupong i klubbkortet för halva priset på ice mask. Skönt men skulle inte gå om det var fullt pris, det tycker jag inte det är värt. 

Efter så tog jag mig till Willy´s för att handla lite. Det råkade bli ganska mycket så jag fick verkligen släpa mina två tunga kassar och tre paket blöjor, big pack. Men efter bara en kort bit på vägen hem när jag var tvungen att vila lite frågade en man med en hund om han skulle hjälpa mig. Blev glad först... men varför tänker man alltid att det ska var något skumt? Förts tänkte jag att han gjorde det bara för att få reda på vart jag bor...sen tänkte jag att han ville sno min mat. Men han var trevlig och det var nice att få hjälp. 

Ville bara skriva om farfar igår men tränade faktiskt :) tog också lite mått. Jag väger 84 kg, 100 cm runt magen och 113 cm runt rumpan. Skrämmande fakta, jag vet, men ska bli kul och se om det händer något efter denna månad.  
Nu ska jag träna och titta på Let´s Dance.

//Kram världens bästa syster 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar