måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Ja idag är det den 14 e februari och alla hjärtans dag. Vi brukar inte fira den speciellt för Eric tycker man ska visa sin kärlek alla dagar. Jag håller med, men denna gång hade jag smidigt planer..planer som dock har gått i krasch. 
Jag hade köpt några chokladkakor med rolig text på eftersom han älskar choklad. Dem skulle han få i en påse av Catarina när han kom hem från jobbet eftersom jag skulle "jobbat". Egentligen skulle jag vänta på honom vid en restaurang där vi skulle äta middag. 
Så i morse när jag tagit mig genom morgonen åkte jag till Knivsta för att äta lunch hos Sara. Då får jag ett meddelande av Eric att han är på väg hem för han känner sig sjuk. Ok tänker jag och lägger om planerna men när jag kommer hem har han 39,2 i feber så vi fick ställa in allt. Jag vet att det inte är hans fel men jag är så arg och ledsen för att allt blev skit. Hade verkligen behövd detta just nu. Kvällen blir nog framför tv:n fast jag helst skulle lägga mig nu (17.20). Det är nog inget Milo har lust med.

Här är alla fall ett kort från lunchen hos Sara.

//Kram

1 kommentar:

  1. aaoow... ledsen att planerna inte worked out sis, men det kommer fler alla <3<3 dagar :) puss! Och Happy Valentines Day från mig :) <3

    SvaraRadera