tisdag 22 februari 2011

Sjukling

Kort efter att vi lagt oss igår vaknade Milo och hostade. Det lätt riktigt obehagligt...precis som om han inte fick luft. Så han fick sova hos oss inatt så jag kunde ha lite koll på honom. Shit det är min mardröm, att han inte ska få luft. Vad gör man då? Måste gå en rädda bebis kurs eller något. 
Problemet var nog slem i halsen för han vaknade i morse och var förkyld :( 
Så idag har vi bara legat på soffan och tittat på tv. Det har blivit riktigt många serier ;p
Blev lite orolig ett tag mitt på dan för han sov hela tiden, men det var ganska skönt också för jag är så sjukt trött just nu och passade på att sova jag med. Har jagat snor och tänkte om jag skulle ge slangen en ny chans men sket i det. Det blir bättre med vanlig topz. 

Min lilla sjukling. Han ville till och med ha nappen även när han var vaken. 

Nu på kvällen är han lite mer vaken och skrattar.

Tänkte gå en promenad på eftermiddagen men det blev inte så. Istället var jag ut med sopsorteringen och kollade till bilen för att få lite frisk luft.

Nu blir det lite mer tv innan det är dags att sova.

//Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar