söndag 6 februari 2011

Finn fem fel :)

 Kan du hitta felen ;p
Som du kan se på bilderna så var det ganska stökigt i Milos rum. Typ som om någon med bokstavskombi har varit på besök. Resten av lägenheten var också ganska stökig men idag har jag varit riktigt duktig och rensat garderober och städat hela lägenheten :) även lillfisens rum.
På eftermiddagen ringde jag till farmor och pratade en stund. Har mycket kommande vecka men ska försöka hinna med att hälsa på henne sen. Gjorde det dagarna efter att farfar gått bort. Hon blir så glad av lilla Milo och vem blir inte det.
På eftermiddagen gick jag och Kattis till Gränby. Jag behövde en promenad och hon behövde handla lite saker. 
Jag och smilo kom hem samtidigt som Eric och då var det dags för middag. Jag sa bara att jag var sugen på pizza och så hade jag Eric frestad ;) Jag vet... lite mycket pizza nu, men träna idag så lite okej är det, hehe. 
Vi gick tillsammans all tre. Milo tittade nyfiket på allt vi gick förbi. 

//Kram

1 kommentar:

  1. Hittat fem fel:) En liten Milo, täcke bakom Milo, stor blå kasse, klädhög på sängen och ett blöjpaket. Vad kan man vinna?^^/mormor

    SvaraRadera