lördag 26 februari 2011

Aktivt slö :)

Vi har stängd dörr för att Gördis inte ska vara i sovrummet på natten. För att slippa henne stå och krafsa på dörren har vi lånat en grind av mamma och pappa att ställa för. I morse när jag skulle upp och värma mat till Milo satt hon mellan grinden och dörren. Fattar inte ibland hur den där katten lyckas med allt. Det finns liksom inget mellanrum på sidorna att komma in bakom.

Idag har det varit en både slö och väldigt aktiv dag. Började dagen med tvätt. Hela Milos garderob låg i tvättkorgen, som tur var hade han EN body kvar :)
Mellan turerna ner till tvättstugan tittade vi på en serie vi börjat titta på igår. Den heter Tusenbröder. Först var jag tveksam som vanligt till det Eric föreslår men den är faktiskt spännande. 

Milo lekte med sin nya leksak medan vi tittade på tv:n.

Efter några avsnitt och lunch gick Eric och Milo ut på en promenad medan jag var kvar för att småplocka i lägenheten. Det blev att jag storstädade :p 
Men ganska bra för nu på kvällen kom Stefan, Erik och hans nya tjej över på pizza och så tittade vi på Melodifestivalen. 

Försöker bli av med min förkylning så pressade egen apelsin juice efter städningen.

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar