måndag 21 februari 2011

Idag har det varit en vanlig tråkig måndag. Eller den har varit okej men det har inte hänt så mycket. På förmiddagen så plockade jag lite i Milos rum och gjorde plats för hans fina saker han fick igår. Sen började jag titta på första säsongen av Solsidan.

Idag testade vi det många föräldrar gör..hoppas jag ..hehe. Vi bjöd på lite citron.

Efter lunch var jag iväg på en sak. Kan berätta när vi pratar på skype någon gång.
När jag kom hem sov Milo på vår säng så gick in och la mig för att sova lite. Men det blev väl 5 minuter bara... alltid något :)

Så åt lite lunch och fortsatte att kolla på Solsidan. Kollade genom hela säsongen och blev klar lagom till det var dags att göra middag. 
Är helt full i magen nu..åt alldeles för mycket. Så nu blir det lite degande i soffan med lilla smilo som sover där.

Bjuder på en extra liten film på världens sötaste bebis för Milo ville berätta lite om dopet igår :) 

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar