söndag 27 februari 2011

Mitt hjärta

Milo är en ganska rolig bebis. Han är as trött på kvällarna när han sitter i soffan....a så går man in och lägger honom, nej då ska han skratta och prata och vill inte alls sova. Så tar man upp honom och hinner inte mer än slå ner rumpan i soffan så blir han ledsen och gnuggar sig i ögonen. 
Igår somnade han kl 23 men eftersom vi har en väluppfostrad bebis så sov han till 9.30 i morse. Känner att den sömnbrist alla småbarns föräldrar har inte finns i detta hushåll. Okej ska sluta vara så himla dryg ;p allt detta kan ju vända och vi får en bebis med sen kolik och som ska vara uppe hela dygnet. 

Milo börjar bli så gott som frisk men jag trodde att jag fått halsfluss i morse. Ringde sjukvårds upplysningen och hon sa att det verkade vara en vanlig förkylning. Tror det jag med, men har bara ont i halsen så tyckte det var konstigt. 

När vi gjort oss i ordning för dagen åkte vi ut till Balingsta för att lämna och hämta lite saker. Och så skulle vi fota Milo i dop klänningen men så sätter jag på honom mörka kläder så den fick följa med hem istället. 

Hemma igen blev det en del avsnitt av serien. Shit vi har kollat på 10 avsnitt a 1 timme sedan i fredags eftermiddag. Mycket tv men den är så bra så man kan inte sluta titta. Nu har vi bara 2 st kvar. Nu på kvällen blev det Solsidan och nu ska jag nog hoppa in i duschen och kanske titta lite på Wallander filmen.

Har varit dålig med kameran idag = inga bilder alls så tittade lite på bilder vi tagit förut. 
 Han är så söt att det nästan gör ont. 




Shit blir blödig när jag tittar på bilder när han var mindre. Jag vet ...han är bara 3 1/2 månad, kommer väl gråta floder när han är riktigt stor. Tiden går för fort syrran. Ta vara på tiden där borta, men sen kommer du hem igen för längre än så orkar jag inte ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar