söndag 20 februari 2011

Juan Milo Rådstam

Ja så fick smilo sitt namn idag. Det var skönt att vi förberedde allt igår men ändå var jag stressad och nervös i morse. Nervös fattar jag inte varför och inte stressad heller för den delen. Men jag sprang runt i lägenheten som en snurrig höna medan Milo och Eric sjöng till Magnus Uggla låtar :)
Sen åkte vi och hämta upp tårtan och drog ut till Balingsta för att fixa det sista och klä oss. 
Tack för lånet :p hehe hittade en klänning som jag lånade. Ja skor också :)
Milo var jätte duktig i kyrkan...grät lite när han fick vattnet på sig men det var nog för att frillan blev förstörd. Å Lovisa..det var riktigt bra. Det kom en liten tår från många.

Lilla sångfågeln :)

Visst var jag snygg :p


 Våran coola präst :) han är ganska rolig.
 Milo var lite för stor för dopklänningen så mamma fick komma och hjälpa till. Hon fixar allt :)
Alla fina presenter. Typ alla delar från elefant serien, sång och rim böcker, kläder, leksaker och nallar. Sen fick han väldigt mycket pengar till sin sparfond. 
 Hans dopljus och en egen liten bibel för små :)

Vi hade att man fick gissa vad man tror Milo blir när han blir stor. Många trodde ingenjör men också polis, fotograf, pilot, barnläkare, sjuksköterska, lärare, fastighetsmäklare, operasångare, brandman, fotbollsproffs, forskare i kemi, F1-förare, popstjärna och arkitekt. Vad tror du?

Vi fixar så du får se filmen från kyrkan sen :)

//Kram

2 kommentarer:

  1. Ååh vad jag saknar er nu!! <3<3 Allihopa!

    Jag vet inte vad jag tror att han blir, svårt att säga när man inte ens vet vad han gillar :P men om jag väljer ur det som folk sagt tror jag mest på polis, pilot eller lärare :) Blir han popstjärna a la Idol kommer han bli största flickfavoriten nånsin!

    SvaraRadera
  2. Och du är helt oslagbart vacker! Låna vad du vill anytime ;) kära syster <3

    SvaraRadera