måndag 31 januari 2011

Nu är våren här...

...kanske inte men hörde faktiskt en vårfågel idag :)

När Milo vaknade idag myste vi som vanligt i sängen. Jag låg på rygg med böjda ben så han satt lutad mot dem och kunde se mig. Helt plötsligt böjer han sig framåt. Vet inte om han såg mig lite dåligt, ville ge mig en puss eller en dansk skalle. Vad det än var blev jag glad över hans framsteg. Nu är han riktigt stabil :) 

Idag träffade jag några från mammagruppen, det kändes faktiskt ganska bra idag. Förutom ett par...snubben är arbetslös och kommer följa med på allt, inte för jag har något emot arbetslösa eller snubbar, men han är så konstig. Första gången tog jag på mig att maila dem andra om vår handledare ändrar något datum eller så. Så idag när jag gick(var tvungen att gå tidigare) sa han att jag skulle maila ut om nästa träff och att vi kunde ju vara hemma hos mig för jag första gången erbjöd att vi kunde vara det någon gång. Tycker det ligger på alla att bestämma träffar och i början borde vi ses på stan. Den här gången tänker jag hitta ett datum men säga att vi ses på stan och om det blir så här igen kommer jag säga att alla ska vara med och bestämma.

Det blev en kort lunchträff för Milo hade återbesök på sjukhuset. Kändes onödigt att åka dit för allt som hände var att vi träffade läkaren och han sa att allt var bra och Milo kommer inte påverkas av detta i livet. Mm det sa dem innan vi åkte hem från avdelningen. 

Någon har varit rolig på sjukhusets område, hehe
 Idag fick jag min mugg som jag beställde. Det var ett erbjudande och man behövde bara betala frakten. Tänkte ha den på jobbet så jag kan bli lite glad när det är mycket att göra.

//Kram

1 kommentar:

  1. åååååh vilken cjutig mugg!! :D Mamma skulle vilja ha en med hazel på tror jag ;)

    SvaraRadera