onsdag 16 februari 2011

Titta odjur

Idag var jag ut till mamma. Skulle hämta nyckeln till församlings hemmet där vi ska ha fikat efter dopet. Det var väldigt fint där inne.Jag kommer bara ihåg hur det såg ut när jag gick på dagis där. Shit undrar om det var senast jag var där.? Det var i så fall hundra år sen.. eller alla fall 18, 19 år. 
Efter titten så åt vi lite lunch och då såg vi 9 stycken rådjur. Vet är lite lantisnörd nu men tyckte det var häftigt med så många och så hoppade dem runt och lekte :)
Den 9:de kom inte med på bild.
 Till fika hade mamma gjort egna semlor..riktigt goda. Fick med en hem till Eric också.

Eric ja..han hade ju hög feber och ont i kroppen och huvudet i måndags. Sen gick febern ner under natten och han har blivit bättre hela tiden. Så när jag kom hem idag hade han 38,2. Jag undrar vad det är han har och hoppas verkligen att det inte är något jag och Milo får. Skulle vara lagom kul med en sjuk bebis i kyrkan. Jag och Eric spelar ingen roll känns det som. 
Vi får se..håller mina tummar.

Milo har bara sovit en 1/2 timme 40 minuter idag så han är ganska trött nu på kvällen. Men den lilla fisen vill inte sova för natten än. Vi har nattat honom två gånger men han vill upp efter ett tag igen. (kl 20.30)Han är så kul :) han har snackat hur mycket som helst idag..nästan värre än mormor ;p

//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar