torsdag 3 februari 2011

Farfar!

Idag var det begravning. Vår lilla farfar. Men som farmor sa på sjukhuset så har 3 stycken änglar kommit och hämtat honom. Han har det bra nu... han får träffa sina käraste som lämnat jorderlivet innan honom. Begravningen var fin och stilla men usch så jobbigt. Blev väldigt arg för när jag och Eric kom fram fanns det typ inga p-platser, två bilar höll på att stänka ner mig och ingen svarade när jag ringde. Tror på något sett att jag är väldigt ledsen längst in i mig eftersom jag inte gråtit så mycket förutom på minnesstunden och idag. Att jag stänger av och det då kommit som en chock varje gång man utsatts för det. Men man får tänka att han har levt ett långt och bra liv och fick verkligen sluta lugnt och stilla. 
Milo var med också..han var så snäll hela tiden. Och farmor skiner upp när hon ser honom så det var nog bra att vi inte hittade någon barnvakt.

Jag tog lite bilder så du kan se hur fint det var. Det är vår bukett som står i mitten framför kistan.


Kram kära syster och kom ihåg... du kan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar